Plak ile Ortodontik Tedavi Nasıl Yapılır?

Plak ile ortodontik tedavi nasıl yapılır günümüzde diş hekimlerine en sık sorulan yöntemlerden biri olarak bilinmektedir. Teknolojinin gelişmesiyle ortaya çıkan şeffaf plak tedavisi, geleneksel yöntemlere göre birçok avantajı olan daha estetik bir ortodontik tedavi yöntemi olarak ortaya çıkmıştır.

Plak ile Ortodontik Tedavi Nedir?

Bu ortodontik tedavi yetişkinler, gençler ve çocuklar için mevcuttur ve diş teli takmak istemeyen ancak dişlerinin görünümünden memnun olmayanlar için en ideal ve estetik tedavi seçeneklerinden biridir. Plakların en önemli özelliği neredeyse tamamen görünmez olmalarıdır. Şeffaf plaklar taktığınızı sadece siz fark edebilirsiniz.

Şeffaf plaklarla tedavi, geleneksel diş tellerine göre daha konforludur ve ağızda tel ya da metal parça olmadığı için yara izi olmaz ve tedavi geleneksel diş tellerine göre daha az ağrılıdır. Konuşmayı olumsuz etkilemez, sunum veya toplantılarda çıkarılmasına gerek yoktur. Şeffaf plak teknolojisi dişleri sağlıklı bir gülümsemeye kavuşturmak için ideal pozisyona getirirken, diş deformasyonuna bağlı ağrı ve ağrı olmadan, kimsenin fark etmeyeceği şekilde, ergenlerden yetişkinlere kadar rahatlıkla kullanılabilir. 12 yaşından 80 yaşına kadar rahatlıkla Uygulanabilen bir tedavi yöntemidir.

plak ile ortodontik tedavi süresince muayeneler 2 ila 3 ayda bir yapılmalıdır. Bu noktada plak ile ortodontik tedavi nasıl yapılır sorusuna şeffaf plakların bir şeklini daha estetik hale getirilmesi için ağzına yerleştirilmesi ve belirli bir süre boyunca kullanılması şeklinde yanıt vermek doğru olacaktır.

Şeffaf plaklar her 10 günde bir değiştirilir. Örneğin tedavi için 20 plak yapılırsa tedavi 7 ay sürer. Kontrol seanslarının konvansiyonel tedavi yöntemlerine göre daha az sıklıkta olması yurt dışından gelen hastalar için büyük bir avantajdır.

Plak ile ortodonti Tedavisi Neden Tercih Edilmektedir?

Bu ortodontik tedavi yetişkinler, gençler ve çocuklar için mevcuttur ve diş teli takmak istemeyen ancak dişlerinin görünümünden memnun olmayanlar için idealdir. En etkili ve estetik tedavilerden biridir.

Kullanım esnasında diş telinden çok daha kolay olması sebebiyle sıklıkla tercih edilmekte olan plak ile ortodontik tedavi nasıl yapılır sorusuna en doğru yanıtı almak için bir diş hekimine başvurabilir ve böylelikle tedavinin detayları hakkında bilgi edinebilirsiniz.